Ajoo! - Reisverslag uit Aruba, Aruba van Marieke Boer - WaarBenJij.nu Ajoo! - Reisverslag uit Aruba, Aruba van Marieke Boer - WaarBenJij.nu

Ajoo!

Blijf op de hoogte en volg Marieke

12 Februari 2013 | Aruba, Aruba

Hallo Mensen!

Ik dacht ik moet maar weer even laten weten wat ik allemaal weer heb meegemaakt in de eerste 2 weken dat ik hier zit.
Ik heb vorige week mijn eerste werkweek gehad, dit is echt ontzettend wennen!
Je werkt in een heel ander klimaat en het is natuurlijk ontzettend warm om hier te werken.
Ook werk ik bijna 50 uren in de week en ben ik 1 dagje vrij.
Ik heb ontzettend leuke collega's waar ik dus ook wel even geregeld mee op stap ga.
Ik zit in een restaurant waar ontzettend veel touristen komen, en touristen op Aruba zijn voornamelijk Amerikanen, deze mensen laten je zoveel lopen.
Je denkt dat 100 man op een avond wel meevalt, nou je bent helemaal kapot na het werken omdat je alleen maar voor ze aan het rennen bent.
Mijn engels zal hier ook nog veel beter gaan worden omdat ik alleen met mijn collega's uit de bediening nederlands spreek, en met de keuken spreek ik ook engels.

Vanaf de tweede dag ben ik mijn stem al steeds kwijt, ontzettend vervelend en hij komt ook maar niet terug.
Heb al een aantal tips van lokale mensen gekregen, thee with lemon drinken (veel te warm) geen cola drinken (waar moet ik dan mijn captain morgan mee mixen?)

Het is hier soms wel een beetje vervelend met de mannen als je hier op stap bent, ze zijn hier heel erg handtastelijk, en als je bij ze weg wil lopen pakken ze je vaak hard bij je arm vast dat je niet weg mag lopen, dus je moet goed op je mondje gevallen zijn om je daar uit te redden!
Ook heb ik gisteren een aantal problemen gehad met de zoon van de eigenaar van onze autoverhuurbedrijf.
Ik had schade gereden omdat de auto van ons soms ineens niet meer stuurt, dus de velg van de auto was helemaal omgebogen, deze moest de volgende dag dus opgehaald worden maar eerst haalden ze mij op.
Ik zat dus alleen met hem in de auto, en vroeg wat ik hier deed en toen begon hij over wat stagaires hier allemaal doen (volgens hem) werken, stappen, strand en seks. En vroeg dus of ik wel een avontuurtjes had en of ik dat wel eens op het strand had.
Toen we bij het autobedrijf waren heeft hij mijn nummer van het formulier afgelezen en heeft me dus wel 5 x gebelt deze dag.
Ook kreeg ik smsjes van hem dat hij een avontuurtje met mij wou en inruil daarvoor hoefde ik minder autohuur te betalen.
Hij was me dus eigenlijk aan het stalken waar ik dus helemaal niet blij mee was, gelukkig zijn hier heel veel mensen die goed op me passen en me graag willen helpen als er iets is.

Anne-Joke en ik liepen vandaag naar de supermarkt toe en er is in totaal wel 10 x naar ons getoeterd en geschreeuwd (ja het is maar 5 minuten lopen)
Wel is dit allemaal goed voor mijn ego natuurlijk haha, maar jongens maak je geen zorgen, want ik ben niet op mijn mondje gevallen dus ik red me er allemaal wel mee:D

Ik ben even gezellig met Rikst en Matty aan het skypen dus laterrr dushi's

  • 15 Februari 2013 - 17:00

    Mem:

    Wat een vervelende kerels daar. Kop derby hâlde, Marieke. En anders geef je ze maar een knietje!!!! Succes met je werk. Het zal niet meevallen in die hitte! Love You XXXXXXXXXXXXXXXXXX

  • 19 Februari 2013 - 09:39

    Tet:

    Hee dushi!! Wat een leuke verhalen schrijf je :) en ik ben helemaaaaaaal niet jaloers hoor haha. Ik zou zeggen pak ze maar aan die mannen en anders kom ik je persoonlijk assisteren! Dikke tût!

  • 27 Februari 2013 - 22:07

    Nynke:

    Ik ben nu even je verhaaltjes aan het lezen, super leuk zo een indruk te krijgen! Klinkt super leuk allemaal. Succes met alles en doe voorzichtig he!! Snel even skypen pop XXX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marieke

Ja mensen, het is eindelijk zover! Ik vlieg voor 4,5 maand naar Aruba en heb er ontzettend veel zin in! Voor iedereen die het leuk vind, jullie kunnen hier mijn reisverslagen bijhouden. Ik ben geen goede schrijver maar jullie krijgen wel een beetje een idee hoe het met me gaat en wat ik daar allemaal mee maak. Dikke tût Marieke

Actief sinds 30 Jan. 2013
Verslag gelezen: 333
Totaal aantal bezoekers 5952

Voorgaande reizen:

31 Januari 2013 - 11 Juni 2013

Mijn reis naar Aruba

Landen bezocht: